Min pulsklocka har anlänt!






Min Pulsklocka anlände till coop igår
, men hann inte hämta ut den förrän idag! Var till gymmet och tränade den bakre rotator cuffen samt axlar - Behöver verkligen fixa till en snygg hållning. Många tjejer har dålig hållning.. Axlarna blir lixom framåtlutade och man ser allmänt pucklig och svag ut. Är ingen höjdare på att träna ryggen om jag ska vara ärlig. Men det ska de bli ändringar på! Har min PT till hjälp eftersom jag är ingen expert när det gäller att träna rygg och hållning. Kan bara vissa basic grejer.

Efter jag kört det visade han mig en kanon benböj övning som nästan tog livet av mig bokstavligt talat. Bränner nå sjukt bra på både insida, bakre lår samt rumpa! Avslutade med en powerwalk med louise, vi gick i 1.35 minuter. Brände massa kalorier må jag säga! Tiden rinner iväg när man har roliga saker att prata om.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0