ögonbryn!

 



Marlene färgade mina bryn igår!
Oh herregud vilken skillnad det blev, såg ut som om jag hade mycket tjockare bryn när jag fick på mörkare färg. Men först såg jag ut som mr bean för att det var mycket färg som fastnade på huden. Haha, gud vad rolig jag såg ut! Nu ser det däremot kanon ut.

Plockade samt färgade mina bryn på salong i vintras nån gång. ALDRIG MER! Ville bara finslipa brynen lite men fick istället smala fjortis bryn.. Jag tycker det är snyggare med lite buskigare bryn men sen finns det ju dom som passar bättre i smala (inte många).. Jag ser iaf inte bra ut i smala!

« Sådär såg dom ut då, som längdskidor fast upp och ner.
Nu har jag äntligen lyckats spara ut dom lite i alla fall.
Tar väl ett tag till innan jag får dom exakta jag vill ha.






Kommentarer
Postat av: H

Jag håller med dig om att man oftast får mer energi och blir piggare om man tränar även fast man känner sig hur trött som helst på jobbet och slutar sent. Blir till och med piggare efter träningen på kvällen än vad jag var innan träningen efter jobbet. Tack för sporrandet! :)

2011-05-12 @ 20:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0