Full...späckad helg!


Igår var det födelsedagsfest för min kära louise som fyllde 20
:) Tänkte vara nykter först men sen slank det ner 4 groggar endå. Vart en väldigt lugn kväll för min del, men jag hade kul! Gud så jag stör mig på folk som bara klampar in på folks fester (speciellt födelsedagsfester). Vad är det för stil egentligen? ingen inbjudan och har aldrig någonsin pratat med personen som fyller år. Gud, jag skäms.. Hoppas loui hade en kanon kväll, för om det är någon som ska ha en bra kväll så är det hon.

Idag är det inflyttningfest som gäller. Idag har jag tänkt att dricka lite mer, men ska även ta det lugnt.. Tål inte alls lika mycket alkohol som förut. Kommer bli skoj tror jag :) älskar gå ut med min syster!

Kom nyss hem från stan, köpt lite nice stuffs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0