Fullspäckat.


Igår var jag och ante bjudna på middag hos syster och jonte. As god mat med efterätt! Drog sedan till bion och köpte lite snacks. Sen när vi skulle gå in så sa hon: ni har bokat biljetter på söder i stockholm. Fan så trött jag blev på mig själv!!! Bokade om bion som gick två timmar senare än vad vi tänkt. Gick och fikade dom timmarna. Snacka om syndardag! Kollade på filmen Iam number four - skit bra film (om man nu gillar overkliga filmer).

Jag har bara hunnit träna en gång idag, en massa annat som kommit i vägen. Har spinnat idag! Amanda hade pulsklocka på sig och fick sedan se att hon bränt 660 kalorier på passet. Måste införskaffa mig en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0