Fu.


Kan inte någon uppfinna en fransfärg som håller i några månader? Jag hatar verkligen mascara!!! Jag använder mascara kanske en gång i veckan, knappt det. För oftast så tränar jag i veckorna och när jag kör pass och svettas jag. Svetten rinner ner i ögona (som om inte bara det svider?) har man då äckel mascara på sig så blir det ännu värre och dessutom ser man förjävlig ut när det runnit och man gnuggat i ögona. Har använt mascara ett fåtal gånger då jag tränat - då jag inte orkat tvätta bort det. FY, aldrig mer säger jag!

Inte nog med det så är mascara väldigt oskönt annars också.

Lite puder för att inte se så blek ut, allt annat kan jag gott vara utan.


Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

jag kör ögonfransförlängning, mkt praktiskt! :)

2011-07-07 @ 23:40:11
URL: http://www.traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0