one day.

Jag skriker semester!! Vill bara dra iväg nu på en gång! Nu har jag jobbat flitigt sen oktober månad så nu är det dags. Nej nej.. Slutar på lagerarbetet imorrn, får pusta några dagar sen påt igen bara! Men visst föredrar jag jobb och pengar framför arbetslöshet och pank. Vuxen livet är ingen dans på rosor heller!

I augusti drar jag till kreta med mannen, ska koppla av så det bara skriker om det. Sen ca en vecka efter jag kommit hem från kreta drar jag och syrran till LA-LA-LAND!! Underbart! Men sen efter det vad händer då? Hoppas man inte går hemma i månader utan jobb, då kommer jag få psyk bryk.

Bloggen går väldigt segt nu, men har som sagt varit riktigt dålig ett bra tag.. Kan iaf uppmuntra er med att jag hade sån träningsvärk i natt så jag inte ens kunde somna. Skulle seriöst kunna grinat - så ont hade jag.. Börjar iaf smått komma igång med träningen, Hitills har jag bara kört 3 pass i veckan sen jag var sjuk.. Men måste ta det lugnt så jag inte blir sjuk igen. Måste btw fixa en design så det blir kul att blogga.



kram från en vilsen jonna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kreta är riiktigt mysigt så där kommer ni nog hare bra =)

2011-06-19 @ 19:22:46
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0