Fredag är fridag!


Gårdagens tänk:
Imorrn går jag upp tidigare och gör mig lite snygg inför fredagen. A, men jovisst. Jag försover mig och sätter trosorna bak och fram. Som jag inte märkte förrän jag gick på toa (på jobbet). Inte konstigt att det var så sjukt oskönt i brallan? trodde bara att jag hade valt riktigt osköna trosor först.

Sjukt vad jag uppskattar helgerna. Jag älskar när man kör dom sista minuterna på jobbet och att man vet att det är dags för helg när klockan slår två! Får ett sånt lyckorus i hela kroppen så jag inte ens kan förklara det. Bra att man har ett jobb, annars skulle man ha helg hela tiden och det blir långtråkigt till slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0