Fråga.


Här var det dött! Har någon infektion i kroppen som vägrar att lämna mig. Måste ringa doktorn, för nu har jag varit riktigt trött och dålig i snart en månad. Detta resulterar i - ingen träning at all! Tror ni jag lider? Japp.. Kan inte heller hålla mig från att frossa dålig mat och godis i såna här perioder.. URK!

Anonym:
Kan du inte skriva lite om träning & om hur du äter? Snyggt resultat men inte smalare än så :)





Svar:
Tack så mycket! Trivs faktiskt väldigt bra med min kropp för tillfället (även om jag tycker jag blivit lite för smal). Men känner mig piggare och mer fast i kroppen! Sen finns det självklart saker jag vill finslipa - som min hållning tillexempel. Har skrivit ett liknande svar för inte så länge sedan. Jag äter 6 gånger om dagen, vissa dagar äter jag mer kolhydrater och vissa andra dagar mindre. Äter betydligt mindre kolisar nu än vad jag gjorde förr. Nu äter jag mer kött och grönt än tex pasta. Fettet bryr jag min inte alls om, äter väldigt mycket fett! Mina maträtter är alltid översvämmade med såser.. Går inte på någon diet utan tänker bara lite mer på vad jag stoppar i munnen! Jag tror vi behöver lite av allt, bara att vi äter "lagom" och inte missbrukar. Träning skriver jag väl i stort sett om varje dag, så vet inte vad jag ska skriva mer? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0