trapped

Vilsen, smärta, orolighet, kärlek, sömnlös, svag, rastlös, inlåst, sjuk, kaos, hat.

Vill bara rymma iväg en stund, eller ett bra tag. men det går inte.
Är fängslad, kvar i denna sorgliga smet i alla dess former.
Hoppas på ett mirakel, vill tro gott, men oftast är det inte så.
Faller ner, ställer mig upp, faller ner igen. Det hjälper inte att rymma
har jag kommit fram till, men vad ska man göra? pilla sig i naveln? och hoppas
man blir av med allt jävla elände som drabbar oss?
Jag vill bara gott, att alla kring mig ska vara friska och vara lyckliga.


Kan börja träna biceps med 1 liters mjölk i vardera hand.

Kan inte ta emot blickar och samtidigt veta att det inte blir handling.
Jag springer inte efter och blir inte heller förföljd.
Vill riva mina murar, börja tro på ord och handlingar.
Men jag håller min gard, för jag vill inte förlora.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0