Fråga.


Blir sjukt träningspeppad när jag läser din blogg! =) Hur ofta tränar du? Vad jobbar du med/som? Hur är dina arbetstider och hur planerar du in din träning ut efter dina arbetstider? Jag jobbar 7-16 och har svårt att få orken till att åka iväg och träna vissa kvällar när jag gått upp 05.30 och jobbar hela dagen, det är lättare när jag är ledig tycker jag, för jag gillar mest att träna dagtid. Jag kör gym, spinning, skivstång, core och gympapass på friskis o svettis... Kram

Tack :) det är det den är till för! Det beror lite på hur mycket jag tränar. Men jag tränar alltid måndagar, onsdagar, torsdagar, fredagar, samt lördag eller söndag. Vissa dagar tränar jag till och med två gånger om dagen. Tex lägger in löpning, promenader osv. Tränar väldigt lite styrka, ska lägga in det två gr i veckan.

Jag jobbar som lagerarbetare för tillfället, men kommer säga upp mig i maj månad. Jag går upp klockan 05.30 och kommer hem 16.30. Hur jag orkar beror på att jag tycker det är så himla roligt att träna. Är också ofta jätte trött efter jobbet, men när man väl kommer till gymmet så känns det roligt Jag har varit sämre på att träna i perioder för att jag just inte "orkat". Men det konstiga är att jag blir ännu tröttare om jag hoppar träningen. Tränar jag bra känner jag mig mycket piggare än om jag inte skulle träna. Dessutom är jag väldigt noga med att få i mig sex mål om dagen för att jag ska orka jobba och träna som jag gör. Sömnen är också väldigt viktig. Men det ska inte komma ifrån min mun eftersom jag själv sover på tok för lite.
Jag önskar att jag bara kunde sluta mina ögon och somna när som helst, men det går verkligen inte (nattuggla). Hoppas du är nöjd med svaret :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Tack, jag är mer än nöjd med dem svaren! :)

2011-05-09 @ 21:34:55
Postat av: Rebecca

du säger att du äter 6 mål om dagen, kan du inte göre ett exempel på vad och hur mycket du äter under dessa 6 mål? :) mvh! sjukt vacker du är på tävlingen nu btw! håller på dig!

2011-09-03 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0