Träning.


Jag älskar träna på fredagar!
Många skippar träningen på helgerna eftersom dom flesta kanske vill ta det lugnt eller har något att göra. Men vi var ganska många på spinningen idag, det gillar jag! Desto fler, desto bättre :) Var kanske inte det smartaste att äta ca 40 min innan träningen men det gick helt okej endå.

Pratade sedan en massa med en av dom nya ägarna. Kan säga en sak: alla andra gym kommer gå i kk.
Jätte drivna människor som vet vad dom vill. Dom är utbildade i en massa saker som har med hälsa och träning att göra. Tror detta kommer bli hur bra som helst.

Inget nytt fitness nr hade kommit ut, jag köpte istället topphälsa. Aldrig köpt tidningen så får se om det är något att hänga i julgranen eller inte. Köpte även mina favorit läkerol som jag nu ska smaska på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0