Step up!

Bild: google.

Körde ett step up pass (easy) klockan tio i morse.
Eftersom jag bara prövat step en gång förut antog jag att det skulle gå åt helvete men nej det gick faktiskt bra. Första gången jag körde fick jag inte ut någonting av träningen eftersom det var så mycket tänkande och dessutom tyckte jag det var tråkigt. Är inge vidare på koordination men jag har fan blivit bättre :) Kan det ha med självkänsla och positiva tankar tro?

Förut blev jag arg och generad när jag gjorde fel. Desto mer negativa tankar desto sämre går det, i alla fall vad jag märkt. Nu skrattar jag åt mina felsteg och kämpar vidare. Trots min dåliga koordination och nybörjare som jag är så brände jag totalt 465 kcal på 45 minuter! Riktigt stolt. Mer kommer det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0